Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja TomiP
25.06.2017 14:11
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Manki erittäin huono lähteen käyntiin, Ampuu putkeen
Vastaukset: 1
Luettu: 9319

Manki erittäin huono lähteen käyntiin, Ampuu putkeen

-Mankin merkki, malli ja vuosimalli: Honda monkey, En muista tarkkaa vuosilukua. -Viritykset: 110cc, 21mm kaasari , minirossin putki, "racing cdi" -Miten vika ilmenee: Manki huono lähtemään käyntiin. Kun lähtee käyntiin niin ei pysy tyhjäkäyntiä ja isommilla kiekoilla alkaa ampumaan putkee...