Haku löysi 1 tuloksen
- 25.06.2017 14:11
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: Manki erittäin huono lähteen käyntiin, Ampuu putkeen
- Vastaukset: 1
- Luettu: 9319
Manki erittäin huono lähteen käyntiin, Ampuu putkeen
-Mankin merkki, malli ja vuosimalli: Honda monkey, En muista tarkkaa vuosilukua. -Viritykset: 110cc, 21mm kaasari , minirossin putki, "racing cdi" -Miten vika ilmenee: Manki huono lähtemään käyntiin. Kun lähtee käyntiin niin ei pysy tyhjäkäyntiä ja isommilla kiekoilla alkaa ampumaan putkee...