Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja AgsU
30.06.2017 14:43
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Skyteam monkeyn moottoriöljy Castrol MTX 10W40
Vastaukset: 1
Luettu: 5466

Skyteam monkeyn moottoriöljy Castrol MTX 10W40

Moro! Elikkäs olen laittanut mankiin tuota Castrollin MTX 10w40 öljyä ja tässä kuulin ettei se sovikkaan mankin koneeseen. Olen rullannut kyseisillä öljyillä n.800km eikä ole mitään vikaa ilmennyt kyseisen öljyn takia. Joten riittääkö vain öljyjen vaihto vai pitääkö alkaa suuremmin konetta aukaisema...
Kirjoittaja AgsU
20.04.2017 18:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Skyteam monkey jännitteensäädin
Vastaukset: 0
Luettu: 7580

Skyteam monkey jännitteensäädin

Moro! Mulla on ollut hiukan ongelmia mankin sähköjen kanssa. Elikkä manki on polttanut lyhkäset, pitkät ja takavalon. Mittailin jännitteensäätimeen tulevia johtoja: Keltaisesta johdosta tulee noin 12 VAC, Valkoisesta noin 14VAC ja kun mittasin punaista johtoa tasasähkö ja vaihtosähkö asetuksella nii...