Haku löysi 2 tulosta
- 05.03.2018 00:06
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Monkey Z50J -84 entisöinti
- Vastaukset: 23
- Luettu: 27492
Re: Monkey Z50J -84 entisöinti
Hyvä löytö tosiaan tuo valokatkaisin. Itse koittanut metsästää moista pidemmän aikaa laihoin tuloksin. Runko kyllä tallella, mutta napit puuttuu. Pystyisiköhän siihen modaamaan vaikka jostain kiinalaisesta kytkimet kiinni 
- 06.03.2016 21:55
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)
- Vastaukset: 59
- Luettu: 53945
Re: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)
Mistä tuon penkinpäällisen tilasit? Etsin itse ebaysta, mutta siellä ei ollut kuin ylihintaisia ja suurilla toimituskuluilla olevia jenkeistä. Eli hakusessa tuollainen samanlainen, pelkällä honda teksillä varustettuna. Ilman 50 tai z merkintöjä sivussa. Lisäksi oma pehmusteeni on aikansa elänyt, jot...